Prijs: € 22.299,=
DF200ATL € 22.299,=
DF200APL € 24.299,=
DF200ATX € 22.799,=
DF200APX € 24.799,=
Kenmerken DF200A/AP
Lichtgewicht krachtpatser: De Suzuki DF200
Het geavanceerde Suzuki Lean Burn Control System op de DF200AP zorgt voor een extreem zuinig verbruik en maakt een accu bovendien overbodig. Andere geavanceerde techniek, zoals het Suzuki Precision Control, zorgt voor een uiterst nauwkeurige besturing van de stille DF200A. Dat betekent moeiteloos gebruiksgemak, onder meer bij langzaam manoeuvreren. De DF200AP-uitvoering beschikt over Suzuki Selective Rotation. Daarmee kan eenvoudig de draairichting van de propeller omgedraaid worden, perfect dus voor een dubbele opstelling. Een “offset”-aandrijfas maakt een compactere bouw mogelijk en zorgt voor een gunstig zwaartepunt, met als resultaat een betere balans. Het lage gewicht en de uitstekende balans maken de nieuwe Suzuki DF200A bij uitstek geschikt voor snelle, lichtgewicht boten. Het is ook de perfecte vervanger voor de verouderde, maar wel lichte, tweetakt buitenboordmotoren die nog op veel boten te vinden zijn.
- Viertakt “Big Block”-viercilindermotor met 16 kleppen en een hoge compressie
- 2.867 cc motorinhoud en 147 kW (200 pk) vermogen voor een indrukwekkende acceleratie en hoog koppel bij lage toerentallen.
- Suzuki Lean Burn Control (alleen DF200AP) in combinatie met Suzuki Precision Control zorgt voor een opvallend laag brandstofverbruik en een ongekende souplesse over het hele vermogensbereik.
- Semi-direct luchtinlaatsysteem voor koelere inlaatlucht en dus meer vermogen.
- Klopsensoren plus een water detectiesysteem voor meer betrouwbaarheid.
- Inlaat resonator houdt het geluidsniveau zeer laag.
- Variabele kleptiming (VVT) voor een superieur koppel en dus acceleratie in het lage en midden toerenbereik.
- Multi-Stage Induction System voor een hoog topvermogen.
- Keyless Start System-optie voor eenvoudig starten, functioneert gelijktijdig als startonderbreker om diefstal te voorkomen (alleen DF200AP).
- Suzuki Selective Rotation voor instelbare draairichting van de propeller waardoor de buitenboordmotor zowel alleen als in combinatie met een ander motor gebuikt kan worden (alleen DF200AP).